info@qilowatt.lv I +372 5300 4470
Pakalpojuma lietošanas noteikumi un nosacījumi
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
1. Šie QWATT OÜ (reģistrācijas kods 16373039) (turpmāk tekstā - Pārdevējs) noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem e-veikala https://qilowatt.lv lietotājiem.
2. Pieņemot šos noteikumus un nosacījumus, lietotājs apstiprina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un nosacījumiem, piekrīt tiem un ievēro tos.
Datu aizsardzības un apstrādes principi
1. Lai nodrošinātu pareizu pakalpojumu, no lietotājiem tiek vākti šādi dati: identifikācijas dati;
- kontaktinformācijas dati;
- darījumu dati.
2. Papildus lietotāja tieši sniegtajiem datiem Pārdevējs glabā un apstrādā arī tiešsaistes vidē savāktos funkcionālos datus (sīkfailus) un trešo personu (Facebook un Google Analytics) sniegtos datus.
3. Pārdevējs glabā datus konfidencialitātes paziņojumā norādīto laiku.
4. Pārdevējs nodrošina personas datu aizsardzību un apstrādi saskaņā ar tiesību aktiem un labu praksi.
5. Ja konfidencialitātes politikā ir noteikts, ka Lietotājs piekrīt saņemt mārketinga piedāvājumus, Pārdevējs var sazināties ar Lietotāju mārketinga nolūkos.
6. Lietotājam ir iespēja mainīt piekrišanu saņemt mārketinga piedāvājumus, par to informējot Pārdevēju.
7. Lietotājam ir pienākums droši izmantot e-veikalu. Ierīcei, ko izmanto, lai piekļūtu e-veikalam, jābūt drošai, un identifikācijas datiem jābūt privātiem.
8. Ja Lietotājam kļūst zināms vai rodas aizdomas, ka trešajai personai varētu būt piekļuve viņa personas identifikācijas datiem, viņam nekavējoties jāmaina attiecīgie dati, lai novērstu citu personu piekļuvi viņa datiem.
Preču iegāde no
1. E-veikalā ir iespējams iegādāties preces, kas ir noliktavā. Preču cenas un pieejamība var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma.
2. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no e-veikalā noslēgtā pirkuma līguma un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu šādos gadījumos:
- preces nav noliktavā;
- sistēmas kļūdas dēļ e-veikalā ir nepareizi norādīta preces cena vai īpašības;
- ja pircējs neatbilst Pārdevēja izvirzītajiem nosacījumiem;
3. Ja pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu, samaksātā summa tiks atmaksāta.
4. Jūs varat samaksāt par preci, izmantojot PayPal vai bankas pārskaitījumu uz rēķinā norādīto adresi.
5. Preces tiks piegādātas uz pasūtījumā norādīto piegādes adresi saskaņā ar klienta izvēlēto piegādes veidu un norunātajā laikā.
6. Ja Pircējs 14 dienu laikā pēc norunātā piegādes datuma neatsauc preces, tiek uzskatīts, ka Lietotājs ir pārkāpis pirkuma līgumu un nevēlas saņemt preces. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma un kompensēt radušās izmaksas.
Atteikšanās no pirkuma līguma un preču atgriešana
1. Lietotājam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma 14 dienu laikā no preču piegādes dienas.
2. Atgrieztajam produktam jābūt pārdevēja iepakojumā un bez lietošanas pazīmēm. Produkta atgriešana ir jāsaskaņo ar klientu atbalsta dienestu.
3. Atgriežamā produkta transporta izmaksas sedz lietotājs.
Atbildība un strīdu izšķiršana
1. Lietotājs preču neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā var izmantot likumā paredzētos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, t.i., pieprasīt līguma izpildi, pieprasīt zaudējumu atlīdzību un izbeigt līgumu.
2. Preces garantijas noteikumi un nosacījumi būs pieejami elektroniski e-veikalā.
3. Preču neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā pretenzijas var iesniegt pārdevējam viena mēneša laikā no preču piegādes dienas. Ja tiek konstatēts, ka precei ir trūkumi, to nedrīkst lietot, ja tas pasliktinātu tās stāvokli.
4. Lai vēlāk būtu vieglāk atrisināt jebkādas problēmas, pircējam ir jāsaglabā pirkumu apliecinoši dokumenti, kas pierāda, ka preces ir iegādātas no pārdevēja interneta veikala.
5. Sūdzības jāiesniedz pa e-pastu uz support@qilowatt.it vai sazinoties ar e-veikalu, kā norādīts kontaktinformācijā.
6. Ja precei ir trūkumi, patērētājam ir tiesības vispirms pieprasīt, lai prece tiktu bez maksas salabota vai nomainīta pret jaunu preci.
7. Pārdevējs nav atbildīgs par preču defektiem, kas radušies nepareizas lietošanas, apkopes vai bojājumu dēļ.
8. Aprīkojumam, uz kuru pamatota pretenzija, jābūt identificējamam kā pārdevēja pārdotajam aprīkojumam (sērijas numurs).
9. Ierīce nedrīkst būt atvērta vai nomainītas tās detaļas.
10. Pārdevējs garantē, ka e-veikalā pārdotās preces atbilst Eiropas Savienībā spēkā esošajiem standartiem.
11. Lietotājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības aģentūrā, lai risinātu strīdu par preci.
1. Šie QWATT OÜ (reģistrācijas kods 16373039) (turpmāk tekstā - Pārdevējs) noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem e-veikala https://qilowatt.lv lietotājiem.
2. Pieņemot šos noteikumus un nosacījumus, lietotājs apstiprina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un nosacījumiem, piekrīt tiem un ievēro tos.
Datu aizsardzības un apstrādes principi
1. Lai nodrošinātu pareizu pakalpojumu, no lietotājiem tiek vākti šādi dati: identifikācijas dati;
- kontaktinformācijas dati;
- darījumu dati.
2. Papildus lietotāja tieši sniegtajiem datiem Pārdevējs glabā un apstrādā arī tiešsaistes vidē savāktos funkcionālos datus (sīkfailus) un trešo personu (Facebook un Google Analytics) sniegtos datus.
3. Pārdevējs glabā datus konfidencialitātes paziņojumā norādīto laiku.
4. Pārdevējs nodrošina personas datu aizsardzību un apstrādi saskaņā ar tiesību aktiem un labu praksi.
5. Ja konfidencialitātes politikā ir noteikts, ka Lietotājs piekrīt saņemt mārketinga piedāvājumus, Pārdevējs var sazināties ar Lietotāju mārketinga nolūkos.
6. Lietotājam ir iespēja mainīt piekrišanu saņemt mārketinga piedāvājumus, par to informējot Pārdevēju.
7. Lietotājam ir pienākums droši izmantot e-veikalu. Ierīcei, ko izmanto, lai piekļūtu e-veikalam, jābūt drošai, un identifikācijas datiem jābūt privātiem.
8. Ja Lietotājam kļūst zināms vai rodas aizdomas, ka trešajai personai varētu būt piekļuve viņa personas identifikācijas datiem, viņam nekavējoties jāmaina attiecīgie dati, lai novērstu citu personu piekļuvi viņa datiem.
Preču iegāde no
1. E-veikalā ir iespējams iegādāties preces, kas ir noliktavā. Preču cenas un pieejamība var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma.
2. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no e-veikalā noslēgtā pirkuma līguma un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu šādos gadījumos:
- preces nav noliktavā;
- sistēmas kļūdas dēļ e-veikalā ir nepareizi norādīta preces cena vai īpašības;
- ja pircējs neatbilst Pārdevēja izvirzītajiem nosacījumiem;
3. Ja pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu, samaksātā summa tiks atmaksāta.
4. Jūs varat samaksāt par preci, izmantojot PayPal vai bankas pārskaitījumu uz rēķinā norādīto adresi.
5. Preces tiks piegādātas uz pasūtījumā norādīto piegādes adresi saskaņā ar klienta izvēlēto piegādes veidu un norunātajā laikā.
6. Ja Pircējs 14 dienu laikā pēc norunātā piegādes datuma neatsauc preces, tiek uzskatīts, ka Lietotājs ir pārkāpis pirkuma līgumu un nevēlas saņemt preces. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma un kompensēt radušās izmaksas.
Atteikšanās no pirkuma līguma un preču atgriešana
1. Lietotājam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma 14 dienu laikā no preču piegādes dienas.
2. Atgrieztajam produktam jābūt pārdevēja iepakojumā un bez lietošanas pazīmēm. Produkta atgriešana ir jāsaskaņo ar klientu atbalsta dienestu.
3. Atgriežamā produkta transporta izmaksas sedz lietotājs.
Atbildība un strīdu izšķiršana
1. Lietotājs preču neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā var izmantot likumā paredzētos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, t.i., pieprasīt līguma izpildi, pieprasīt zaudējumu atlīdzību un izbeigt līgumu.
2. Preces garantijas noteikumi un nosacījumi būs pieejami elektroniski e-veikalā.
3. Preču neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā pretenzijas var iesniegt pārdevējam viena mēneša laikā no preču piegādes dienas. Ja tiek konstatēts, ka precei ir trūkumi, to nedrīkst lietot, ja tas pasliktinātu tās stāvokli.
4. Lai vēlāk būtu vieglāk atrisināt jebkādas problēmas, pircējam ir jāsaglabā pirkumu apliecinoši dokumenti, kas pierāda, ka preces ir iegādātas no pārdevēja interneta veikala.
5. Sūdzības jāiesniedz pa e-pastu uz support@qilowatt.it vai sazinoties ar e-veikalu, kā norādīts kontaktinformācijā.
6. Ja precei ir trūkumi, patērētājam ir tiesības vispirms pieprasīt, lai prece tiktu bez maksas salabota vai nomainīta pret jaunu preci.
7. Pārdevējs nav atbildīgs par preču defektiem, kas radušies nepareizas lietošanas, apkopes vai bojājumu dēļ.
8. Aprīkojumam, uz kuru pamatota pretenzija, jābūt identificējamam kā pārdevēja pārdotajam aprīkojumam (sērijas numurs).
9. Ierīce nedrīkst būt atvērta vai nomainītas tās detaļas.
10. Pārdevējs garantē, ka e-veikalā pārdotās preces atbilst Eiropas Savienībā spēkā esošajiem standartiem.
11. Lietotājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības aģentūrā, lai risinātu strīdu par preci.