Pārdošanas nosacījumi

Qilowatt.eu interneta veikala (turpmāk tekstā - Interneta veikals) īpašnieks ir QWATT OÜ (reģistrācijas kods 16373039), kas atrodas Veski, Kudina ciems, Jõgeva pašvaldība, Jõgeva apgabals, 49210.

Pirkuma līguma, preču un cenu informācijas spēkā esamība
Pirkuma noteikumi un nosacījumi attiecas uz preču iegādi no Interneta veikala. Tiešsaistes veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas pie precēm. Uz cenu attiecas piegādes maksa. Piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiek norādīta pircējam, veicot pasūtījumu. Informācija par precēm ir sniegta Interneta veikalā tieši pie precēm.

Lai veiktu pasūtījumu
Lai veiktu pasūtījumu, jums ir jāpievieno vēlamie produkti iepirkumu grozā. Lai veiktu pasūtījumu, ir jāaizpilda nepieciešamie lauki un jāizvēlas atbilstošais piegādes veids.

Pēc tam tiks parādīta maksas summa, ko var samaksāt ar bankas pārskaitījumu vai rēķinu eiro. Bankas pārskaitījuma pakalpojumu nodrošina Montonio Finance UAB. Līgums stāsies spēkā, tiklīdz maksājamā summa tiks ieskaitīta interneta veikala kontā.

Ja pasūtītās preces nevar piegādāt piegādes termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Piegāde
Preces tiek piegādātas uz Itella un Omniva pakomātiem Igaunijā. Piegādes izmaksas sedz pircējs, un attiecīgā informācija par cenu ir norādīta pie piegādes veida.

Sūtījumi Igaunijas teritorijā parasti ierodas pircēja norādītajā galamērķī 3-7 darba dienu laikā no pārdošanas līguma spēkā stāšanās dienas. Izņēmuma gadījumos piegādes tiesības tiek piešķirtas līdz 45 kalendārajām dienām.

Atteikuma tiesības
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no e-līguma 14 dienu laikā. Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai atgrieztu preces, jums ir jāiesniedz atteikuma veidlapa un jānosūta tā uz info@qilowatt.it 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien preču atgriešanas iemesls nav tas, ka tās neatbilst pasūtītajām (piemēram, tās ir nepareizas vai bojātas). Pircējam preces ir jāatgriež 14 dienu laikā no pieprasījuma saņemšanas dienas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš iepriekš minētajā termiņā ir nodevis preces pārvadātājam.
Pēc atgriežamo preču saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma pieprasījuma saņemšanas, atmaksās pircējam visus no pircēja saskaņā ar līgumu saņemtos maksājumus. Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ preces, kas ir līguma priekšmets, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka ir atgriezis preces, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.

Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais piegādes veids, ko piedāvā Interneta veikals, Interneta veikalam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz parastā piegādes veida izmaksas.

Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas un pieprasīt no pircēja atgriezt preces, ja kļūdas dēļ preču cena interneta veikalā ir norādīta ievērojami zemāka par preču tirgus cenu.

Tiesības iesniegt sūdzību
Interneta veikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektu, kas pastāvēja jau piegādes brīdī un kas atklājas ne vēlāk kā divu gadu laikā pēc preču piegādes pircējam. Pirmajos sešos mēnešos pēc preču piegādes pircējam tiek uzskatīts, ka defekts pastāvēja piegādes brīdī. Interneta veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu. Defekta gadījumā pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar Interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz adresi info@qilowatt.it.

Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam. Ja no interneta veikala iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals labos vai nomainīs bojātās preces. Gadījumā, ja preces nav iespējams salabot vai nomainīt, Interneta veikals atmaksā pircējam visus maksājumus, kas bija iekļauti pirkuma līgumā. Interneta veikals 15 dienu laikā atbildēs uz patērētāja iesniegto sūdzību rakstveidā vai formā, ko var atveidot rakstveidā.

Personas datu apstrāde
Interneta veikals izmanto pircēja sniegtos personas datus (tostarp vārdu, tālruņa numuru, adresi, e-pasta adresi, bankas rekvizītus), lai apstrādātu pasūtījumu un nosūtītu preces pircējam. Interneta veikals nodod personas datus uzņēmumiem, kas sniedz transporta pakalpojumus, piemēram, Itella Estonia OÜ, DPD Eesti AS un AS Eesti Post, lai piegādātu preces, un personas datus, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, apstrādātājam Montonio Finance UAB.

QWATT OÜ var nosūtīt klientiem informāciju par saviem pakalpojumiem, produktiem, jaunumiem un piedāvājumiem pa e-pastu vai tālruni, ja klients ir sniedzis mums savu kontaktinformāciju un piekritis, bet tikai līdz brīdim, kad klients ir pieprasījis pārtraukt pēdējās darbības vai ir izstājies no jaunumu saņēmēju grupas, informējot par to tīmekļa veikalu pa e-pastu info@qilowatt.it vai sekojot piedāvājumā sniegtajiem norādījumiem. Sīkāku informāciju par personas datu apstrādi skatīt Privātuma politikā.

Strīdu izšķiršana

Ja pircējam ir kādas sūdzības par Interneta veikalu, tās jānosūta pa e-pastu uz adresi info@qilowatt.it. Ja pircējs un Interneta veikals nespēj atrisināt strīdu, vienojoties, pircējs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības un tehniskā regulējuma iestādes Patērētāju strīdu komisijā. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta izšķirt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp pircēju un interneta veikalu. Komisija pircēja sūdzību izskata bez maksas. Pārrobežu strīdus pircējs var nodot Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformai.